reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Majo Bielený

Majo Bielený

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Autá a všetko s nimi spojené - to som ja :) Zoznam autorových rubrík:  Mégane Renaultsport 225TestyPredstavenieNezaradené

reklama

Predstavenie

Nový Ford Kuga

Majo Bielený

Nový Ford Kuga

Neviem čím to bude, ale už pri prvých fotkách som novú Kugu rovnako ako aj Focus nevedel celkom dobre stráviť. Každopádne nezavrhol som ju no zároveň som sa ju ani extra neriešil. Prvé živé stretnutie sme absolvovali v showroome Ford Centra na Zlatých Pieskoch, kde stála pre mňa nevýrazná čierna na malých kolesách a hoci som ju obišiel dookola a prezrel interiér, nič sa nedialo, žiadna chémia, nič...čo ma možno aj trošku mrzelo, pretože predchádzajúca Kuga už na pohľad bola ostrá a mala ten správny šmrc. Vybavil som čo bolo treba a bez obzretia sa za novinkou odišiel.

  • 28. mar 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 518x
  • 0
Prvý dojem - nový Ford Focus ST

Majo Bielený

Prvý dojem - nový Ford Focus ST

Hovorí sa do tretice všetko dobré, tak sa poďme spolu pozrieť po Renault Mégane RS, Opel Astra OPC na tretieho zástupcu kategórie „Hot Hatch“...na nový Focus ST. Mal som možnosť ho zhliadnuť ešte tak povediac v predpremiére, keď ešte nebol uvedený na trhu, no až teraz sa mi dostalo možnosti sa s ním, hoci krátko, previezť. Aký mám z neho teda prvý dojem?

  • 5. okt 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Prvý dojem - Renault Megane RS265

Majo Bielený

Prvý dojem - Renault Megane RS265

Vozidlo mi bolo zapožičané za účelom vyskúšania bezplatne mojím kamarátom. Megane RS265. Aj vám sa rozbúcha srdce, keď to počujete?...mne áno. Veľa som o ňom čítal, videl aj počul no nič sa nevyrovná osobnej skúsenosti. Dnes som mal možnosť zoznámiť sa s TOP náradím od divízie Renault Sport a veľmi som sa tešil nakoľko aj zrejme úplne nezainteresovaný človek musí vedieť, že Megane RS je kráľ prednokoliek, ktorý drží rekord na legendárnom Nordschliefe - aktuálne 8:07:97. Paradoxne, dnes nebola príležitosť zamerať sa na jazdné vlastnosti v ostrom režime a tak som sa zameral teda na auto ako také a jeho každodennú využiteľnosť - čo si budeme nahovárať, Megane RS nie je čisto okruhové náradie a ten, kto si ho kúpi ho bude určite využívať aj v normálnom režime. Poďme teda na to.

  • 4. sep 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Ekológ v bielom plášti

Majo Bielený

Ekológ v bielom plášti

Skúsenosť s hybridným pohonom som mal už viac krát v rôznych autách. Keďže Auris, ktorý sa mi dostal do rúk používa hybridné ústrojenstvo modelu Prius, s ktorým som už skúsenosť mal, bol som zvedavý čo mi táto kombinácia hatchbacku nižšej strednej triedy s hybridným pohonom ponúkne. Musím hneď na úvod povedať, že to nebude test. Autá sa zväčša testujú týždeň a najazdí sa okolo 1000 km. Ja som mal auto 3 dni a prešli sme spolu 300km, preto to budú skôr prvé dojmy a spoznávanie. Navyše auto nebolo nové, jednalo sa o predvádzacie vozidlo s najazdenými 28 000km a tak ma tiež zaujímalo ako sa to na aute prejavilo.

  • 30. mar 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu